fbpx

Rozrywka&Rekreacja – przypominamy 5 realizacji na 25lecie Carline

Pyszny obiad, słodki deser i zimne drinki. Wspaniała wystawa, niecodzienna historia, nowe doświadczenia. Niezapomniane wrażenia, dużo dobrej zabawy, muzyka i taniec. Klub, muzeum, teatr, kino, restauracja czy centrum rozrywki to dla nas często oderwanie od rzeczywistości, chwila przyjemności i radości w towarzystwie bliskich. Aby móc doświadczać tego co najlepsze, właściciele firm oraz przedsiębiorstw oferują nam szeroką gamę usług trafiających w potrzeby i gust klientów. Niezmienny jednak pozostaje klimat – musi być na odpowiednim poziomie. Inaczej nic nie smakuje tak samo 😉 Carline współpracuje z inwestorami, którzy chcą zapewnić doskonałą jakość usług. Wykonujemy dla nich projekt oraz montaż klimatyzacji, wentylacji czy ogrzewania.

Montaż Klimatyzacji, Wentylacji, Ogrzewania w hotelu oraz Automatyka systemów HVAC

Wybraliśmy 5 obiektów rozrywkowych i rekreacyjnych, które chcemy przypomnieć z okazji przypadającego w tym roku 25lecia firmy Carline!

Restauracja Sukiennice, Kraków

Projekt i Montaż Wentylacji

Kraków znany jest z pięknych, zabytkowych budynków. Do najważniejszych należą niewątpliwie Sukiennice! We wspaniałych wnętrzach i podziemiach na turystów czekają liczne atrakcje. Można także zjeść smaczny posiłek i złapać oddech zwiedzając Miasto Królów.

Aby komfort zawsze towarzyszył pracownikom i gościom restauracji wykonaliśmy projekt i montaż wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła w remontowanej 2-poziomowej restauracji w Sukiennicach. odpowiadaliśmy za kompleksowy projekt i wykonanie instalacji wentylacji do której wykorzystaliśmy centralę wentylacyjną. Centrala obsługuje sale konsumpcyjne restauracji na poziomie -1 i 0, kuchnię na poziomie -1 oraz nawiew do pomieszczeń zaplecza kuchennego na poziomie -1 i 0. Wywiew z pomieszczeń sanitarnych i zaplecza socjalnego odbywa się przez wentylatory kanałowe podłączone do istniejących kanałów wentylacji grawitacyjnej. Kanał wyrzutowy wykonany w instalacji został zamontowany w przeciwpożarowej izolacji z Conlitu,  którego trasa przechodzi przez Muzeum Narodowe. Nasz zespół dobrał oraz zamontował także okapy kuchenne.

Całość instalacji wentylacji wyposażona została w automatykę dostarczaną przez dostawcę urządzeń, która umożliwia m.in. łatwą regulację temperatury, wydajności powietrza, czy też programowanie czasowe.

Więcej –> Restauracja Sukiennice

Energy 2000, Katowice

Projekt i Montaż Klimatyzacji, Wentylacji

Energy 2000 to jeden z najbardziej znanych klubów w Polsce. Katowicki klub przyciąga miłośników doskonałej zabawy w gorących rytmach, które serwowane są przez gwiazdy muzyki polskiej i zagranicznej. W klubie znajdziemy sale do tańca, bary, strefy VIP.. czyli wszystko, czego potrzeba aby bawić się do białego rana!

Wykonaliśmy projekt oraz montaż innowacyjnych urządzeń do systemów wentylacjiklimatyzacji i ogrzewania w starym budynku dawnego Kina Capitol, który został zaaranżowany na klub muzyczny ENERGY 2000. Odpowiadaliśmy także za instalację pełnego systemu wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła i automatyką. Oparta została ona o 2 centrale wentylacyjne firmy Lennox. Obiekt posiada zróżnicowane sposoby nawiewu i wywiewu powietrza zależne od specyfiki budynku. Podczas prac montażowych wykonaliśmy większość nowych kanałów. Ze względu na brak możliwości naruszenia konstrukcji budynku wykorzystano również część istniejących przewodów po uprzednim ich wyczyszczeniu.

W 2017 r. podjęliśmy kolejną współpracę tym razem powiększając system wentylacji mechanicznej dla ENERGY 2000. Wykonaliśmy dodatkową instalację wstępnego chłodzenia powietrza nawiewanego. Do czego użyliśmy agregatów skraplających, chłodnic freonowych oraz systemów klimatyzacji, a także ogrzewania typu VRF i Split. Dzięki temu możemy śmiało powiedzieć – nie ma drugiego tak dobrze klimatyzowanego  klubu muzycznego w całej Polsce!

Cały system HVAC klubu ENERGY 2000 jest w pełni kontrolowany przez system inteligentnego zarządzania. Umożliwia to nastawę parametrów oraz monitorowanie pracy systemu z poziomu urządzeń mobilnych.

Więcej –> Energy 2000

Barka Augusta, Kraków

Projekt i Montaż Klimatyzacji z Użyciem Wody Lodowej, Wentylacji oraz Ogrzewania

Restauracja na wodzie? Augusta zaprasza! Smaczne jedzenie, gorąca kawa i zimne drinki. A wszystko to z pięknym widokiem na Wawel! Barka należy do najczęściej odwiedzanych restauracji w krakowskiej części Wisły. Ekskluzywna restauracja cieszy się popularnością zarówno wśród mieszkańców, jak i turystów.

Standard restauracji wymaga odpowiednich systemów HVAC. Dlatego też w oparciu o nowoczesne i energooszczędne urządzenia wykonaliśmy projekt i montaż ogrzewania, klimatyzacji, a także wentylacji mechanicznej oraz instalację sanitarne wod.-kan.

Źródłem ciepła jest kotłownia na olej opałowy, która także zapewnia podgrzewanie wody użytkowej. Firma Carline wykonała instalację ogrzewania, w której odbiornikami ciepła są grzejniki, instalacja ogrzewania podłogowego oraz klimakonwektory wentylatorowe. Instalacja ciepła technologicznego do klimakonwektorów w okresie letnim pełni funkcje instalacji wody lodowej zapewniając klimatyzację pomieszczeń. Źródłem chłodu w klimatyzacji jest agregat wody lodowej Aermec o mocy chłodniczej 60 kW. Pod pokładem barki znajduje się zbiornik na olej opałowy i zbiornik na ścieki sanitarne.

Instalacje HVAC posiadają automatykę dostarczaną przez producentów urządzeń umożliwiającą regulację parametrów powietrza tzn. temperatury i wydatku powietrza.

Więcej –> Restauracja Augusta

Muzeum Żydowskie Galicja, Kraków

Projekt i Montaż Klimatyzacji, Wentylacji oraz Instalacja Ogrzewania

Muzeum Galicja chroni i przekazuje dziedzictwo historyczne związane z życiem i działalnością Żydów oraz Polaków. Znajduje się w dawnej żydowskiej dzielnicy – krakowskim Kazimierzu. Organizowane są tam konferencje, spotkania, a także wystawiane ekspozycje stałe i czasowe. Dlatego też obiekt wymaga doskonałych warunków chłodniczych i grzewczych.

Nasz zespół odpowiadał za wykonanie systemu wentylacji oraz klimatyzacji, a także ogrzewania wraz z kompletem automatyki. Łączna wydajność wentylacji mechanicznej 3000 m3/h, a moc chłodnicza urządzeń klimatyzacyjnych firmy Haier w biurach muzeum około 20 kW. Do naszych zadań należała także instalacja ogrzewania, którą oparliśmy na piecu gazowym 25kW. Do dogrzania wykorzystaliśmy także klimakonwektory.

Więcej –> Muzeum Żydowskie Galicja

Energylandia, Zator
Projekt i Montaż Klimatyzacji, Wentylacji, Ogrzewania, Instalacji Basenowej, Automatyka HVAC

Montaż klimatyzacji i wentylacji oraz instalacja wod-kan iSpot Stary Browar

O naszej współpracy z ENERGYLANDIĄ wspominaliśmy w oddzielnych artykułach, ale czym była by Rozrywka&Rekreacja bez najsłynniejszego w Polsce Parku Rozrywki? 😉 strefa Water Park, Rollercoaster Hyperion oraz Zadra czy Smoczy Gród to tylko namiastka atrakcji!

Obiekty na terenie parku posiadają skuteczne i energooszczędne instalacje wentylacji mechanicznej. Za efektywną wentylację pomieszczeń budynków takich jak m. in. restauracje, kawiarnie, sklepy, budynki do obsługi atrakcji, pomieszczenia techniczne i inne, odpowiadają urządzenia np. centrale typu rooftop firmy Lennox, centrale wentylacyjne nawiewno-wywiewne i nawiewne z odzyskiem ciepła firmy VTS i Frapol, wentylatory firmy Harmann.

Odpowiadaliśmy także za dostawę i montaż klimatyzacji oraz instalację ogrzewania do wszystkich budynków na terenie Energylandii. Klimatyzacja całości Parku Rozrywki oparta jest na klimatyzatorach typu Split, Multi Split i VRF renomowanych producentów Haier, LG oraz Fujitsu. Łączna moc chłodnicza wszystkich urządzeń klimatyzacyjnych to już przeszło 500 kW.

Za ogrzewanie pomieszczeń dużej części budynków m. in. restauracji Formuła, Strefy wejścia do Parku, kawiarni Black Jack czy też restauracji Wenecja, odpowiadają centrale typu rooftop firmy Lennox z nagrzewnicami gazowymi.

Wszystkie urządzenia posiadają automatykę, która umożliwia jak najbardziej efektywnie i energooszczędnie zarządzać ich pracą.

Więcej –> Energylandia

Warto wybrać odpowiedni system klimatyzacji, wentylacji i ogrzewania dla restauracji, centrum rozrywki, klubu czy obiektu sportowego zdając się na firmę, która wykona profesjonalny projekt i montaż systemów.
Chętnie pomożemy, doradzimy, zaprojektujemy, a także zrealizujemy projekt dopasowany do Państwa potrzeb oraz oczekiwań! 😉

Nasze instalacje oraz montaże prezentujemy w zakładce Realizacje

Zapraszamy do kontaktu z nami!

Jesteśmy dostępni pod nr telefonu 12 266 68 88
lub online: carline@carline.com.pl

Zapraszamy również na nasz FacebookInstagram i konto Moja Firma, a także kanał YouTube, gdzie można śledzić nas, nasze projekty i być na bieżąco!