Korzyści montażu klimatyzacji w sklepie
Utrzymanie świeżości produktów
Szczególnie latem, gdy temperatury osiągają zawrotne wysokości, a warzywa, owoce, mięsa czy nabiały, trzeba utrzymać w optymalnej temperaturze. Ustawodawca nakłada obowiązek zapewnienia odpowiedniej jakości produktów żywnościowych. Tym samym – jednym (z wielu) punktów kontrolnych są parametry przechowywania żywności. To właśnie one muszą być „odpowiednie” (wymagania są różne w zależności od stopnia przetworzenia produktów, czy rodzaju itp.). Jednak dotyczy to nie tylko produktów spożywczych. Np. temperatura i poziom wilgoci będzie ważna także w sklepie ze sprzętem elektronicznym, a także sklepem z ubraniami/ obuwiem.
Komfort Klientów
Dowiedziono, że klient który czuje się komfortowo, zostaje w danym sklepie dłużej i chętniej robi w nim zakupy. Poza tym odpowiedni klimat sprzyja sprzedaży, a kontrola nad kosztami energii pozwala na zastosowanie konkurencyjnych cen, które również działają na klientów jak magnes.
Doskonałe warunki pracy dla personelu
Klimatyzacja zapewnia optymalny poziom temperatury oraz wilgoci. Dzięki temu pracownicy spędzający w sklepie kilka godzin dziennie będą mieli zapewnione komfortowe warunki, zgodne z wymaganiami BHP.
Kontrola kosztów
Odciążenie pracy agregatów chłodniczych, kontrola pracy urządzeń – nawet zdalnie, z dowolnego miejsca dzięki WIFI
Optymalizacja zużycia energii i bezpieczeństwo
Optymalizacja kosztów jest szczególnie istotna w biznesie. Na redukcję kosztów mamy kilka sposobów. Jednym z nich będzie system inteligentnego budynku, a także możliwość sterowania klimatyzacją przez WIFI. Wygoda to jedno. Musimy pamiętać, że system inteligentnego budynku zwiększa nasze bezpieczeństwo, pozwala kontrolować urządzenia i systemy, a także monitorować ich pracę.
Warto wspomnieć, że koszt montaż klimatyzacji w sklepie można wrzucić do tzw. „kosztów w firmie”. Dzięki amortyzacji usługa będzie tańsza, a komfort i wygoda pozostaną bez zmian. 😉 O szczegóły takiego rozwiązania należy zapytać księgowego.